Ny header

Sitter nu hos Wero i Västerås. Kom hit klockan 2 idag och har sen dess varit och handlat och grejer och sen suttit hemma och tittat på tv och grejat med datorn. Bland annat har Wero hjälpt mig att lägga in en ny header på min blogg! Jag gjorde själva bilden själv, men jag har inte lyckats lägga in den på bloggen så det fick hon nu göra! :)
Igår var Carro hemma hos mig och vi planerade Speed nästa vecka, det blev lyckat tycker jag! :) Sen åkte jag och pappa för att hämta min kusin på Skavsta flygplats, men när vi hade väntat där ett tag och de inte hade kommit ringde vi Vinnie som då informerade oss om att det var nästa vecka, pappa hade fattat fel :p så då bar det av hem igen, så kom hem klockan 3 på morgongen och gick upp halv 9 i morse. Hört att man ska sova mer när man är förkyld för att bli frisk, men sömn är överskattat! ;)
Nu blir det tacos och filmkväll, i morrn ska jag träffa the best Emma som jag gick ihop med på Bjärka! Kommer bli sååå kul, har inte träffat henne sen Annas bröllop i maj! Saknar alla därifrån, hoppas vi kan ha en återträff snart <3 ska också till Bjärka med några från skövde någon onsdag ganska snart för att gå på eukarestin (nattvard), så det ser jag fram emot!
Är kvar i Västerås till Söndag, sen bär det av hem igen! :)
(Bild på Wero från Frizon 2009 när det var jätte varmt hela tiden
och alla var sjuka...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0