Brandutbildning & äventyrsbad

Sitter på Eductus som vanligt. Har precis haft brandutbildning, där hon pratade om vad man behöver tänka på, vad man ska ha hemma, vad som är riskerna och så... inte särskilt mkt som man inte visste innan, men ändå ^^ Nu fortsätter vi med jobbsökande och liknande, har personliga projekt. På lunchen blir det nog pizza eller nåt... Sen i kväll blir det bad på Speed! Blir kul, trots att jag inte kommer bada utan får bara hålla koll på ungar...

Sen efter Speed ska jag hem (Har egentligen alfakurs, men skippar det idag) för vi ska fira min kusin Jed som fyllde 18 igår. Han bor i England, men är här den här veckan för att fira! Trevligt trevligt... Så ska nog göra enchiladas mellan kursen och speed... beroende på vad jag hinner med, annars får la mamma slänga ihop nåt när vi är borta, blir nog bra vilket som!

Annars händer det intemkt i veckan... Vi får jobba hemifrån på fredag, det blir gött att slippa gå upp tidigt... Sen måste jag göra i ordning i mitt rum, flyttade upp till ett annat rum i huset för några veckor sen, men har inte orkat göra i ordning, så det är saker och kläder över typ hela golvet... Och cellgruppen jag är med i från kyrkan kommer hem till mig på alla hjärtans dag (får nog ha chokladhjärtan eller nåt att bjuda på när det ändå är alla hjärtans dag...) Och det kan hända att de som inte har varit där förut vill se hur huset ser ut och inte bara hur nedervåningen ser ut... men jaja, det blir skönt att få fint på rummet ock, så det blir nog bra!

Jaja, skriver mer nån annan gång... Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0