Hittat källan till problemet!

Har inte skrivit något om det, men jag har haft lite småproblem med bloggen, men nu har jag hittat källan! T ex har jag velat ha blankrad mellan styckena, men det har inte min blogg velat >< och när jag har länkat till den på Facebook har det inte kommit upp någon bit av texten, som det brukar göra... Och jag har gått IT och i webbdesignen snackade vi massa om det, så jag skäms lite, men det var så enkelt, att det var google chrome som spökade >< Ibland är det saker som funkar i vissa webbläsare och inte andra, ingen aning om varför, men så är det... Nu laddar jag upp via Internet explorer och ibland Firefox (Gillar inte Explorer egentligen!) och nu fungerar det mkt bättre! :D

För övrigt åt jag min sista antibiotika idag och mår redan mkt bättre har jag insett! :D Nu blir det nya tag i veckan, lite saker på g iaf ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0