Bowling och ny ring!

Idag har varit en mkt trevlig dag! Vaknade ganska sent, vilket var skönt då jag hade världens huvudvärk igår som gick över nu! Åt lunch med Frank och sen drog jag till Arenan där bowling stog på schemat! Trodde jag var sen, men när jag kom hade bara två kommit så det var helt okej ;) Första gången gick det bättre än förväntat, fick 93 poäng och gjorde faktiskt flera strikes! Andra gången gick det sämst, fick bara 38 poäng >< har insett att jag alltid gör bäst ifrån mig första serien, sämre andra... Bättre än när jag bowlade i Västerås iaf, skulle tro att jag hade för lätt klot då!
Sen var folk hungriga och tänkte dra till American Pizza och jag tänkte att jag hade redan ätit, men det skadar ju inte att vara lite social ibland! Så jag hängde på. Jag åt inte, utan satt där och bara snackade med dem, det var roligt! Härliga människor det där, trevliga att umgås med! Och nästa onsdag far jag till Bjärka med några av dem! (Plus en som inte var där idag...) Det ska bli sjukt kul att komma tillbaka till Bjärka, har inte varit där sen jag slutade, mer än att vi var där en kortis efter Annas bröllop!
Sen skulle jag dra hem. Men Sofia sa att hon skulle på stan en sväng och sen gå hem till Karro och eftersom Karro bara bor typ två kvarter från mig, tänkte jag att men då kan jag ju hänga med henne och sen gå ihop hem, så slipper vi gå ensamma! Sagt och gjort, jag gick med henne på stan, tittade på skor, köpte en ring... Och sen gick vi hem! Hemma hos mig var Vinnie och Madde på besök. Deras lille nyfödda dotter Maleiah var såklart också med, jätte kul att se dom! och bebisen är jätte söt <3 men hon sov hela tiden när de var hemma...
Nu tar jag det lugnt, i morrn blir det att träffa Nathalie en sväng! Har inte sett henne sen typ innan matfestivalen :O
Det här är ringen jag köpte idag! I like it :>


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0