Jönköping

Ja om man skulle göra ett nytt försök att börja blogga... Lyckad jag inte den här gången ger jag upp! Tänker inte ta upp allt som har hänt sen sist, för det är så sjukt mkt, men de största sakerna är iaf att min syster har gift sig, jag jobbade på hemtjänsten i Falköping hela sommaren och, viktigast av allt: Jag har flyttat till Jönköping och börjat plugga till lärare!

Eller okej, huskvarna, men ändå. Bor i en etta på 35 kvm och stormtrivs! Studerar med ett gäng fantastiska människor och jag känner mer och mer för var dag att det här är rätt yrke för mig! Nästa vecka ska vi dessutom börja vår vfu (verksamhetsförlagd utbildning) som vi ska ha i 3 veckor och jag ska vara på en skola utanför Stöpen. Detta ser jag jätte mycket fram emot!

Idag har jag bara tagit det lugnt hemma, vilket är typ första gången sen jag flyttade hit. Håller fortfarande på att packa upp, för sjukdom och plugg har kommit mellan, så har inte hunnit med det än. I morrn kommer dock Sara hit och hälsar på, så då måste det vara fint!

Det var allt för nu i alla fall, skriver mer en annan dag! (Det är större chans att jag blir bättre på att blogga nu för jag har skaffat en iphone och kan blogga från den! Är grymt nöjd med den!)

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0