Mysdag!

Har haft rätt mkt att göra dessa dagar! Igår var jag först hos hårfrisörskan och klippte mig. Klippte mig på Diva, hos Johanna (Som för övrigt var med i "Ensam mamma söker" för några år sen och tidigare var gift med min före detta musiklärare...) Jag var inte så nöjd från början, men nu börjar jag gilla det faktiskt! Från början ville jag ha lugg som vanligt, men jag insåg förut att den här frissyren ser bättre ut utan lugg, så luggen får jag kamma tillbaka ^^ Sen fixade jag med Speed, köpte grejer och så. Vi skulle ha cirkus tema så fixade grejer till att göra jongleringsbollar. Min morbror Bjarna ringde också och ville ha hjälp med sin dator så var där en sväng innan jag träffade Carro och vi o Frank gick till Speed och hade det, det var trevligt!

Sen var jag så hungrig för hade inte ätit något nästan på hela dagen, så jag fick ett litet utbrott på mina föräldrar ^^ dåligt med sömn och mat gör att man inte är jätte glad! Men jag åt ordentligt då, så sen var jag glad igen :p sen tog jag det bara lugnt resten av kvällen, eftersom jag fortfarande trött!

Idag vaknade jag fem över 9, vilket var alldeles för sent, då jag hade en tid hos optikern klockan halv 10. Så det blev bråttom, men jag lyckades komma dit bara ett par minuter sent, tur att man inte bor så långt från stan så det bara tar knappt 10 min att gå dit! I alla fall, det visade sig att jag har fått ganska mkt sämre syn sen sist, så jag får nu skaffa nya glasögon! Men hittade snygga, så jag ser fram emot att se dem! Sen åkte jag hem och chillade, drack en proteinshejk (stavning?) och sen efter ett tag kom Sara! Det var kul, vi tände massa ljus, satte på julmusik och skrev önskelista! Det var mysigt. Sen efter ett tag började vi ta lite bilder i stället, det blev faktiskt många bra! Vi åt också ärtsoppa och pannkakor med pappa o Frank och då kom Vinnie och madde en sväng och hälsade på! Sen tog vi det mest lugnt innan Sara åkte hem!

I morgon ska jag sova ut ordentligt, för har sovit så dåligt de senaste nätterna, så är sjukt trött! Ska också planera tredje adventsgudstjänst med några i kyrkan.








Min nya frisyr!


Har stickat en mössa till Sara! Är supernöjd och det verkar hon ock va!
(Mönstret är hämtat från järbos hemsida)


Kommentarer
Wero

Vilken musiklärare? :-o

2011-11-11 @ 00:56:08
URL: http://izredam.blogg.se/
Stina

Lasse :p

2011-11-11 @ 13:13:51
URL: http://stinabjorkenor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0