Testar igen

Ja det här var ju ett tag sen... Jag gillar verkligen att blogga, men tydligen har jag svårt för att hålla det uppe... Får försöka nu igen, går det så går det!
 
Jag går kvar på Högskolan i Jönköping och har nu börjat mitt andra år. Jag bor kvar i Huskvarna, även om jag letar lägenhet inne i Jönköping. Vad mer? Jag jobbade i Skövde i somras, trivdes sådär bra (Hemtjänsten). Sen var jag fadder på vår inspark och det var så sjukt roligt! Vi hade ett grymt lag och man fick många bra vänner!
 
Jag har även hittat in i en församling, Korskyrkan i Jönköping där jag trivs jätte bra! Vi är fyra som heter stina, varav tre är födda samma år... Vi upptäckte detta när vi som är födda år satt på samma bänk ett möte! Väldigt komiskt. Där är jag också med i Scouterna, vilket känns väldigt roligt! Älskar att jobba med barn.
 
Jaja, får se när jag skriver nästa gång men har uppdaterat lite nu iaf ;)
Så här ser jag ut numera, färgade håret för någon vecka så nu är det svart med lite blonda och röda slingor i luggen!
 
Mitt fantastiska lag: Julens hjältar! Var en grym vecka!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0