Mys i höstmörkret

Okej, jag ska försöka uppdatera min blogg oftare, blir liksom inte av så ofta... I min helgen var min syster här. Det var roligt att träffa henne igen! Trots att hon var hos Mattias (hennes sambos) släkt typ hela tiden för dom hade massa kalas ^^ men på söndagen var de iaf hos oss tills de åkte hem! Skoj skoj.

Annars har jag inte gjort så mkt, mest tagit det lugnt. Känner att jag har ändrats väldigt mkt på senaste, förut var jag tvungen att träffa folk och jag kände mig så rastlös om jag bara satt hemma en dag, men det gör jag liksom inte längre, jag tycker snarare att det är skönt att bara vara hemma och ta det lugnt för mig själv. Vet inte om detta är positivt eller negativt... Jag menar det är inte så att jag inte gör någonting. Jag går fortfarande i kyrkan mkt, oftast 2 ggr i veckan och jag träffar vissa kompisar ibland, men det blir liksom inte så mycket mer än så. Iofs misstänker jag att det delvis beror på att jag fortfarande inte är helt frisk från min lunginflammation. Den gör mig rätt slö vissa dagar och hostan sitter i, vilket gör att det inte är så kul att gå ut.

Sen idag har jag varit rätt produktiv! Jag var på apoteket, biblioteket och hårfrissörskan (beställde tid, ska klippa mig i morrn... Får se hur det bli, det vet jag inte riktigt själv än ;) ) Sen skulle jag gått till AF för att rapportera att jag inte längre pluggar (Har liksom inte blivit av innan... är ganska lat när det gäller sånt... ^^) men det var stängt, så jag får gå tillbaka när jag har varit o klippt mig. Men när jag gick hem, ca 16.20 var det så kallt och mörkt och dimmigt, så det drog ner mitt glada humör. Men då tänkte jag att jag skulle ta tillfället i akt, så jag gick hem, tände alla ljus jag hade framme i mitt rum och la mig med en bra bok! Finns inget bättre väder för det! :)

Sen kom Vinnie o Madde en sväng och fikade och Vinnie busade med Frank (Som vanligt!) det var mycket trevligt! Det var också en hel del snack om när vi var i England 07/08, jag var där med dem över jul i 3 veckor då. Det var en speciell upplevelse, bo i ett radhus med 8 kusiner plus deras föräldrar, vissa flickvänner och kompisar som hälsade på lite då och då och stundvis lite annan släkt till dem. Man kunde då aldrig vara ensam, det var folk överallt! Men men, det är la så det är ibland ^^

I morgon blir det Speed på kvällen, jag och David har hand om det och det är cirkus dags! Blir nog kul, lite svårt att komma på bra saker bara ^^


Mitt rum med höstmysstämning! (på vissa skärmar ser man kanske
inte så mkt konturer, men om ni gör det kan ni också se mitt
numera mkt välstädade rum! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0