Eductus

Hmm, det här med bloggandet har jag visst lagt av med ett tag, men nu ska jag försöka återuppta det! (Igen...)
Just nu är jag på eductus och går en kurs som heter sociala medier, där vi får lära oss mer om att marknadsföra sig själv och söka jobb på nätet. Just nu har vi lunchrast, ska snart ha ny lektion där Kenneth ska prata om webbkameror med oss. Blir nog kul... Slutar halv 4, då ska jag hem och ta det lugnt för är sjukt trött!
Har la hänt ganska mkt sens ist, men pallar inte gå igenom det, så kan bara konstatera att jag ahr haft det väldigt bra! :) Jobbat en del och så... jul och nyår var trevligt...
Jag och Sara har ock planerat massa mer till englandsresan! Viktigast av allt: vi har bokat flyg! Inte både fram och tillbaka, men det är bestämt att den 27:e maj åker vi till Edinburgh! Ska bli sjukt kul, längtar verkligen så sjukt mycket! Ska vara borta i en och en halv vecka, åka runt lite i Skottland och England! Blir nog bra...
Ja ja, skriver nog mer senare!
bye bye


Kommentarer
Ellen

Åh godis! ^^ Nu blir man lite godis-sugen!

2012-11-08 @ 11:15:41
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0