Plugg plugg plugg!

Ja det här med högskolelivet är hårt ;) har en omtenta på måndag, så nu är det stenhårt pluggande som gäller! För den här gången ska jag banne mig klara det! anyways... Har inte hänt jätte mkt sen sist. Började en ny kurs, har haft två långa föreläsningar, massa prat, svåra ord, allmänt sega så man typ inte orkade lyssna särskillt mkt... Men det blir nog bra! Har hamnat i en bra studiegrupp känns det som iaf! I morgon får jag åka hem till Skövde en sväng igen för att skriva ut ett par saker som jag har glömt fixa och som jag måste lämna in på måndag... Som tur är tar det inte så lång tid, så det är inte så farligt! 
 
Bloggar igen nån gång efter tentan... Eventuellt kommer Sara på tisdag så ska vi julpyssla! Bea kommer antagligen då också, så svänger vi förbi IKEA en sväng också! Och nästa helg kommer Carro och hälsar på! Skoj skoj :)
 


Kommentarer
Polina & Sara

söt bild! :)

2012-11-09 @ 12:20:09
URL: http://www.2379.se
Stina

Tack! :)

2013-09-25 @ 15:37:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0