Frågor om mig

Tänkte att som för att berätta lite om mig själv svara på lite frågor ;) kanske vissa får veta något om mig som ni inte visste innan ^^

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Nej, aldrig!
Vilken årstid tycker du bäst om?
Vet inte, alla har sin charm liksom... Men hösten och vintern har stor mysfaktor och det gillar jag!
Brukar du sjunga i duschen?
Ibland... 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja inte direkt, förälskelse kanske...
Vad är viktigast för dig?
Att vara mig själv och ha folk omkring mig som gör mig lycklig!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Ge en del till välgörenhet, flytta hemifrån och grejer kanske, få ordning på mit liv ;)
Vad är det bästa med julafton?
Stämmingen, Kalle Anka och maten! :D
Tänker du mycket på ditt utseende?
Inte supermycket, men lite gör man det ju alltid! kan ju inte se ut hur som helst ;)
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Glasögon
Vilken färg är snyggast?
Röd och lila.
Tycker du matte är svårt?
Nej inte särskilt.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Pengar. Fattig jag :p
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Nån gång mellan 10 och 1, beroende på när jag måste...
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Familjen eller tekniken...
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Ja... Det vore det idealiska, men tror det skulle vara svårt...
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
no comments,
Bor du utomlands?
Nej
Har du piercing?
Två i vänster öra, en i höger. Har haft i näsan
Vart skulle du helst vilja ha piercing?
Näsan igen, naveln om jag hade varit smal...
Bråkar du och dina syskon ofta?
Det går väl i perioder, inte lika mkt när vi inte bor ihop längre
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Inte en speciell, familjen <3
Läser du ofta böcker?
Önskar jag läste mer, men försöker att läsa varje kväll innan jag ska sova
Vad föredrar du för sorts filmer?
Romantiska, komedier och deckare. Gillar det mesta egentligen
Vad slösar du mest pengar på?
Tycker inte att jag slösar så mkt, utan mer lägger det på värdefulla saker... Men kanske fika och kläder då :p
Vill du gifta dig?
såklart
Vill du ha barn?
Ja!
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Ja, det blir liksom en reflex :p
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
HIMYM och Scrubs, men ingen som är ny liksom... Har aldrig varit en sån person som följer serier avsnitt för avsnitt
Favorit land?
Vet inte, gillar de flesta, men England gillar jag!
Vilka ställen har du bott på?
I Skövde och Bjärka-Säby (Utanför Linköping)
Vilka husdjur har du haft innan?
Två undulater, en hund och en hamster
Vad förknippar du ordet skolstart med?
Pirr i magen, tidig morgon, förväntan (När jag gick där, nu är det mer "Skönt, jag slipper gå till skolan!" ^^)
Solar du ofta?
Nej, det brukar liksom inte bli så...
Är du bra på att laga mat?
Jag jobbar på det...
Var badar du helst?
Hav
Vad dricker du för alkohol?
Cider, dricker inte så mkt alkohol alls...
Vilken kändis är hetast?
Vet inte^^
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten och Cola.
Vilken är din favoritglass?
Ben& jerrys.
Vilket kaffe sörplar du helst?
Ingen! Möjligen latte.
Vill du gå ner i vikt?
Ja
Tycker du om sushi?
Nej
Lever dina föräldrar tillsammans?
Ja
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Nja
Har du tandläkarskräck?
Lite
Vad heter du i mellannamn?
Lovisa
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
KVÄLL! Definitivt, hatar morgnar!
Biter du på naglarna?
Nej och har aldrig gjort! 
Vilka hemsidor besöker du varje dag?
Facebook, hotmail och lite bloggar.
Sportar du?
Nope. Funderar på att börja zumba dock
Framtidsdrömmar?
Det är många... Bli lärare, gifta mig, skaffa barn och liknande så klart, resa till många olika ställen
http://publishme.se/1432822/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0