Torsdag

Ja lite uppdatering sen sist. Vi firade min kusin, det var mycket trevligt, han o Madde hade gjort en mkt god tårta! (Tros att det var kiwi på och jag inte tål det... ;) ) Sen på torsdagen gick vi ut, jag, Vinnie, Madde och Jed. Mycket roligt! Var så längesen jag var ute sist, så det var kul att komma ut igen. Gratis inträde på Husaren dessutom, kan det bli mycket bättre? ;) Men sen på fredagen var jag så slö så jag tog det mest lugnt. I helgen gjorde jag inte mycket, fixade i mitt rum, tog det lugnt... (Känner att jag gör det mycket nu för tiden...)
 
I måndags gjorde jag nog inte heller så mycket, men i tisdags var det ju alla hjärtans dag! Jag var ju på Eductus på dagen som vanligt, och då var det en av dem som går data grund (tror det är det hon går iaf...) som hade köpt en ask med geléhjärtan. Jätte gulligt av henne! 

Jag har ju ingen "käresta", men jag var inte ensam för det. Cellgruppen var hemma hos mig på träff! Cellgrupp är en liten grupp från en församling som träffas och samtalar och ber ihop. Vi är en väldigt bra grupp och vi har gått så bra ihop från början! Vi har bara träffats tre gånger och vi umgås redan jätte bra ihop! Så vi drack många koppar te (Mitt jordgubbs- och kanelte var mycket populärt!) så disskuterade vi lite om hur man ska göra om någon skulle komma fram till en och säga att "Jag vill bli kristen". Så sa vi olika bibelord och disskuterade det. Hade gärna skrivit om det här, men har inte anteckningar och sånt och har inte riktigt tiden för tillfället heller, men det kanske kommer i ett senare inlägg! Dagen till ära hade jag köpt geléhjärtan jag också och bjöd på... Och de gick åt kan jag säga!

Eftersom det är sportlov den här veckan i Skövde var det inget Speed igår, så jag fick komma hem och ta det lugnt innan jag skulle på alfakursen i kyrkan. Det var också väldigt bra måste jag säga! 
Idag sitter vi och jobbar på våra projekt, jag till exempel ska söka sommarjobb. Om någon har ett jobb att tipsa mig om, så hör gärna av er! [email protected] (inte bara sommarjobb, jobbar gärna innan sommarn också...) 
Bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0