VFU

Ja så gick det ju med det bloggandet... Slänger ihop något nu i alla fall, trots att det har varit några intensiva veckor! Har ju nu haft VFU (VerksamhetsFörlagd Utbildning) i tre veckor och det har varit jätte bra! Har varit hos tvåorna på Frösve skolan i Stöpen och stormtrivdes verkligen! Bra lärare och härliga elever. Lite tråkigt att sluta där nu, samtidigt som det ska bli kul att komma tillbaka till lägenheten! (Som för övrigt nu är omgjord, med både nylagt golv och nymålat tak och toadörr... Han ska sätta upp hyllor vid spisfläkten ocskå, men han visste inte vad han skulle välja för hyllor :p) Så på måndag kommer jag att åka tillbaka till min lägenhet igen. Hade först tänkt åka idag, men mamma och morfar ska på begravning i Huskvarna på måndag (för min morfars bror) så då är det smidigt att jag åker med dem till Huskvarna då! 
 
Det har också hänt mycket annat, träffat många kompisar... Hälsat på barngruppen Speed... Fikat massor ;) En kompis har också fått en son, som är jätte söt! Så jag var och hälsade på dem i torsdags! Idag var jag hos en annan kompis med några andra och åt lunch. Senare i kväll kom Carro en sväng och vi satt och snackade o drack julmust, jätte mysigt! I morgon åkar jag och Sara till Falköping för att gå på julmarknaden på falbygdens ost! Ska bli väldigt kul. 
 
Får se när jag bloggar igen, förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge igen ;)
 
Jag och Nathalies son, Alvin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0