Chilldag

Ja tanken var ju att Sara skulle komma hit en sväng. Dessvärre blev det inte så. Jag ringde till henne vid halv 12 och då hade inte hennes ringklocka ringt så hon vaknade då (hennes buss gick tjugo i 12) så det blev inget med det idag. Får bli nästa helg i stället! Så idag blev det en riktigt slappardag. Tittat på film och bara tagit det lugnt. Sen tog jag en långpromenad på ca 1.5 timma, jätte skönt! Nu vet jag också hur man går till centrum och så, kan alltid vara bra att veta! 
 
Eftersom Sara inte kom bestämde jag mig också för att skriva ett brev till henne (Vi har sagt att vi ska bli "brevvänner") så jag passade på att posta det på vägen. Det var jätte soligt och fint och helt lagom varmt, så det var jätte härligt! Ska nog börja ta promenader oftare, är så härligt... Nu när jag har skaffat en ny handsfree kan jag också lyssna på musik samtidigt, underbart! 
 
I morgon blir det skola igen, sista veckan innan min VFU som jag ser fram emot jätte mkt! Fick reda på idag att jag fick godkännt på inlämningen och litteraturseminarie
t vi hade förra veckan, känns bra! Bara tentan jag måste göra om, men eftersom det var flervalsfrågor och jag hade ett poäng från godkänt, tror jag inte att det ska vara några problem! 
 
Talk to you later! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0