Lite funderingar så här på kvällskvisten...

Ja, jag har tänkt lite. För ett tag sen startade jag ju en kategori "min tro", med tanke att jag skulle skriva mina åsikter där. Det har ju inte gått så bra. Men frågan är, vad ska jag skriva om för ämnen? Om ni har förslag kan ni ju kommentera och skriva det :) Vore kul att komma igång med det lite ^^

Sen har jag funderingar om något helt annat och inte alls lika seriöst. Jag vill nämligen klippa mig. Men jag vet inte vad för frisyr. Jag vill ha nåt nytt, något jag inte haft förut, men frågan är bara hur! Har lite funderingar, men inget bestämt!

För övrigt har detta varit en lugn dag, målat fönster, samlat ihop löv... och chillat ^^ pappa köpte en iPad till mamma och jag är sjukt avundsjuk! :o :P

Well well, skriver mer i morrn eller nåt ^^



Kommentarer
ida

Nu är veckans blogg avslutad kika in på min blogg för att se om du har vunnit den feta länken!



kram!

2011-10-30 @ 19:00:10
URL: http://idawestmans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0