Byt ut pistolen mot munspelet

Det var nog budskapet i den lilla berättelsen jag och min grupp gjorde på kreativt skrivande lektionen idag ^^ det var en väldigt bra lektion iaf, men man får ont i handen iaf, inte van vid att skriva så mkt med penna och papper :p och det regnade inte när jag gick dit! Det går framåt ^^
Efteråt åkte jag till Sara en sväng. Vi åt lite och snackade, det var jätte kul att träffas igen! Var så länge sen... Vi har massa planer för framtiden nu för tiden ;) längtar tills den framtiden blir nutid :p berättar inte mer nu, men ni vet ju redan om vår resa. Vi har dock kommit på fler saker nu idag :D Sen gick vi till stan och köpte garn, för jag ska sticka en mössa till Sara och sen bjöd hon mig på fika! Tack för det, hun <3 sen gick hon till jobbet (Hemmakväll) och jag gick hem och nu sitter jag här!
Sara inne på Rådhusets café! :) mysigt värre <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0