Återträff och skyfall

Ja, en kort resumé om vad som hänt sen sist... Igår hade jag hand om söndagsskolan. Vi hade en dans till en väldigt fartig låt och det gillade barnen. Problemet var att vi inte hade dragit ur sladden som kopplade stereon till slingan, så de med hörapparat som satt och lyssnade på mötet hade plötsligt den låten i öronen. Samma sak med de som fick översättning i hörlurar och det var ett par stycken som satt dubbelvikta av skratt. Kul att kunna glädjas ;)
Idag fick jag för mig att det vore kul att platta håret. Det är kul och man kan göra det ibland, inte för ofta för det tar för lång tid. Så det gjorde jag. Sen åkte jag iväg på återträff med Sjöhagaledarna. Det var mysigt och trevligt, fick se massa bilder, som vi sen fick hem också. Det är ett härligt gäng och Sjöhaga hade inte varit samma sak utan dem! Problemet var att när vi åkte hem började vi regna. Jag tänkte ringa hem och be om skjuts, men när vi kom fram till rese regnade det inte så mkt, så jag tänkte att jag skulle gå hem ändå och jag fick sällskap av Karro och Josef. Men självklart börjar det då att ösregna. Så nu har jag inte längre platt hår, utan det har lockat upp sig igen. Så typiskt ><
Jaja, i morgon blir det ektion i kreativt skrivande igen, det ska bli kul! Kommer inte ihåg vad vi skulle prata om imorrn, men det får vi väl se :) och sen ska jag träffa Sara, första gången efter att hon kom hem från Spanien, det ska bli grymt kul! :)
En del av ledargänget, dagen innan deltagarna kom! :)


Kommentarer
Sanna

Hahaha. Jag skrattade när jag läste att dem andra också fick höra barnlåten. Ja så kan det gå. :)

2011-09-27 @ 09:27:34
URL: http://www.swedishimmigrant.blogspot.com
Stina

Ja, det gjorde min dag :)

2011-11-03 @ 23:27:32
URL: http://stinabjorkenor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0