Kyrkkaffe och Wii

Ja nu var det helg. Mycket händelserik. I fredags åkte vi (eller for vi, som Adam skulle sagt...) in till Linköping och körde bowling. Jag var sämst, men det var mycket roligt. Stefan var bäst, han var överlägsen! Efteråt drog vi till O'Learrys för att se när HV71 spelade mot AIK. Besvikelse, HV förlorade. Jag håller egentligen på Frölunda, men efter dem håller jag på HV! Sen åkte vi hem och tittade på Nisse Hult innan vi skulle sova. Mycket bra dag!
I lördags tänkte jag sova länge, till lunch ungefär, för att jag inte har fått sova ut på länge. Men klockan halv 9 vaknade jag av ett sms. Det var pastorn i Pingstkyrkan i Linköping som sms ade och sa att han var på slottet med sin cello hela förmiddagen. Jag ska nämligen få låna den ett tag, då jag ska spela på söndagsmiddagen nästa vecka. Så jag fick pallra mig upp och var ganska trött hela dagen. På kvällen åkte vi in till kyrkan och var med på ungdomsmötet dom hade, "Alternativ". Grymt bra predikan/vittnesbörd!!! (Var nära att säga fett bra, men jag är ingen stockholmare... känner att jag blandar lite dialektala ord här...) där var vi ett tag, sen gick vi och la oss nästan direkt.
Sedan nu i morse hade vi kyrkfikat, så då fick vi gå upp tidigt igen. Vi bjöd på kladdkakor och drömmar och vi sålde även lite grejer. Vi ska nämligen åka på praktikresa i maj och måste därför samla in pengar. Det gick inte jätte bra, men det funkar. Vi hoppas på att få åka till Spanien, men om det inte funkar kommer vi att åka till Estland! Det ska bli mycket spännande och det ser jag verkligen fram emot. Sen har vi bara slappat och nu Wii. Vi har spelat mycket wii och det är väldigt roligt! Vi spelar dock så att vi får träningsvärk i armarna, men jag antar att det bara är nyttigt.
Nu blir det snart ny vecka med nya möjligheter! Vi får se vad den innehåller...
God bless


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0