Nytt försök...

Jag blev inspirerad av Sara och tänker nu göra ett nytt försök till att börja blogga igen. Förra gången gick det ju inte så bra, men jag ska verkligen försöka hålla igång det. Sen sist har jag flyttat tillbaka till Skövde och nu håller jag på och söker jobb. Hänger mest med vänner om dagarn nu för tiden ^^ idag var jag först med Sara och vi bakade kladdkaka, sen åkte vi till Pingstkyrkan där det bjöds på nice häng, fika och dansmatta med massa schyssta människor. Svettig men glad åkte jag sen hem och nu är jag här.
Igår började jag och Sara planera semester. Långt i förväg. Vi planerar nämligen att åka till Storbrittanien nästa sommar, för det är något som vi båda verkligen skulle gilla, så vi tänker åka runt i Skottland och England ett tag. Kommer bli helgrymt! Hon är en väldigt härlig människa måste jag säga!
I morgon åker mina föräldrar uppåt i landet på semester, så då blir jag ensam en vecka. Får försöka sysselsätta mig ändå och träffa vänner och morföräldrar så att det inte ska bli så ensamt! Men ska bli kul att vara ensam hemma ett tag också :)
Sen veckan efter är det nu bestämt att jag ska vara ledare på ett barnläger på Sjöhaga och jag fick reda på att ett par andra jag känner ska vara det också, så det ser jag verkligen fram emot! Skönt att hitta på saker ändå på dagarna och eftersom jag både gillar att jobba med barn och att åka på läger tror jag att det kommer att bli jätte kul!
Förhoppningsvis bloggar jag snart igen... Annars får ni ha det så bra!
God bless


Kommentarer
Sara

Duktigt Stina :P hehe vi får påminna varandra om bloggen ;)

2011-07-23 @ 01:40:26
URL: http://sarvie.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0