Myskväll

Åter en slappardag. Men plockade i alla fall i ordning en del så att det var ganska städat. Jag hörde ett pipande med ganska långa mellanrum hela morgonen och lyckades inte lokalisera det, men efter ett samtal till mina föräldrar insåg jag att det var brandvarnaren som hade dåligt batteri. Men jag hittade inga batterier, så den fick fortsätta pipa hela dagen. Bara lite irriterande... ;)
I morgon ska jag ta tag i mitt liv och fortsätta rensa mitt rum (försöker rensa igenom det så att jag ska kunna få plats med grejerna som ligger över hela golvet...)
Nu på kvällen fick jag i alla fall besök. Caroline kom hit och vi gjorde varma mackor med skinka och mozarella. (Väldigt gott, rekomenderas starkt!) och sen tittade vi på film ett tag. Sen tog hon ut batterierna ur brandvarnaren så jag skulle slippa bli galen pga ljudet.
Nu har hon åkt och jag väntar mer besök. Nathalie kommer in till Skövde klockan halv ett och då har sista bussen hem till henne gått, så hon får sova hos mig i natt. Jag fick dock precis reda på att hon är fast i Alingsås, tack vare allas vårat kära västtrafik, så vi får väl se när hon dyker upp!
Verkar som att mina föräldrar inte kommer stanna så länge som det var tänkt från början, så jag kanske inte blir ensam hemma så många dagar till ändå! Det får vi väl se...


Första filmen vi såg...


... och andra filmen vi såg!

God bless


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0