Fullt hus och grillkväll

Nu var det ett tag sen jag bloggade! Sen dess har mina föräldrar kommit hem i fredags och då tog vid det mest lugnt och hade fredagsmys på kvällen.
Sen i lördags åkte jag med Nathalie och hennes vänner Anna och Jennifer till Gbg en sväng. Det blev en mkt rolig dag med mkt skratt och en hel del shoppande! När vi åkte hem fanns det inga platser kvar, så vi satt i bagagedelen av en vagn. Jag satt på golvet och de andra satt på hyllorna med benen över en kant, så när vi sen skulle gå av hade vi typ helt tappat känseln från midjan och neråt. Men kul och mysigt var det! Sen när jag kom hem hade Elsa (Min syster) och hennes sambo/fästman kommit för att hälsa på från Sthlm, så det var kul att träffa dem igen!
I söndags åkte jag först till kyrkan för att ha hand om projektorn. Det var många där för att vara sommar! Efter kyrkfikat bar det av hemåt igen och vi gjorde inte så mkt, men vi åkte till Brevik (Inte så långt från Hjo...) och badade, det var skönt! Mattias somnade ståendes lutad mot nån grej :p Sen gjorde vi inte mkt mer den dagen, utan tog det mest lugnt.
Idag har jag gått igenom min garderob och fått en bättre ordning på den, för den var väldigt stökig! Håller på att rensa igenom hela mitt rum, för jag har så mkt skit så det behövs få undan massa saker för att få plats med grejerna som ligger framme, vilket innebär att det inte har kunnat bli någon ordning på mitt rum, för det har varit massa grejer överallt. Men nu kommer jag snart kunna plocka in igen och det blir skönt!
Sen nu på kvällen var jag i Bolougner med Angelika, Nathalie, Julia, Angelikas son William och Nathalies hund Jojjo. Mkt trevligt! Det var kul att träffa dem igen och tjöta lite. Sen fick jag låna gosedjur av Nathalie och Angelika som jag ska ha med på lägret som jag ska på i morgon! Så nu blir det nog inte något mer inlägg förän jag kommer hem från lägret på Söndag!
Tack för kvällen, tjejor! <3
God bless


Kommentarer
Angelika - 18 år och mamma till William <3

Tack själv <3

2011-08-02 @ 00:33:31
URL: http://kotek23.blogspot.com
Nathalie

JÄVLAR VAD SNYGG BÅDE JAG OCH JOJJO ÄR :D

2011-08-02 @ 01:24:03
URL: http://myaapocalypse.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0