Trivial pursiut

Idag har varit en grymt händelselös dag. Jag tänkte gå upp klockan 10, men så ringde min rumskamrats mamma halv, så då gick vi upp. Vi såg dock inga andra någonstanns förän vid 12, förutom en kille från husfolk som tog med oss ut på en promenad vid typ halv 11. Sen hängde vi lite i mysrummet och han råkade missa middagsbönen (han ska egentligen gå på alla böner, för oss på skolan är det frivilligt) så det var lite dumt. Men det var trevligt för oss iaf... Sen åt vi och spelade TP, jag vann! eller jag och mitt lag, men jag var den enda som hade varit med i det laget hela tiden, de andra typ kom och gick lite. Nu spelar några innebandy och vi som inte gör det funderar på att gå och baka, eller åtminstonne hitta på någonting. Det finns verkligen inte mkt att göra här och man blir så grymt rastlös!

I morgon får jag se om jag går till kyrkan, men jag misstänker att jag inte kommer orka det, utan stannar hemma och sover i stället. Nästa vecka åker jag hem och jag börjar verkligen längta tills dess nu, för samtidigt som det är grymt kul är så blir det kul att träffa de där hemma igen. Jag ska också hem och tvätta lite, så drar jag lite mer ut på att tvätta här, jag har inte haft så väldigt stort behov av det än och jag klarar mig en vecka till, såvida jag inte börjar smutsa ner jätte mkt kläder om dagen. Det blir nog bra.


(Bilden är från när vi hade lärakännadag, man hade rep runt en flaska
och skulle få ner de andra med den på så kort tid som möjligt)



God bless


Kommentarer
Mor

Skönt att ni ser ut att trivas ihop! Längtar tills vi ses nästa gång

2010-09-06 @ 19:21:55
Mor

Skönt att ni ser ut att trivas ihop! Längtar tills vi ses nästa gång

2010-09-06 @ 19:22:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0