Relationstema och IKEA-besök

Idag var det tema sex och relationer med Mattias och hans fru. Det var faktiskt riktigt intressant och bra att prata om det, från ett kristet perspektiv liksom. Vi slutade vid lunch (vi skulle egentligen ha andlig läsning på eftermiddagen, men vi bestämde oss för att göra det senare i helgen) och drog till stan i stället. Efter att ha släppt av Matilda på station begav vi oss till Myrorna, då jag köpte gardiner till rummet och en jeansskjorta. Väldigt nöjd är jag! Sen blev det en sallad innan vi fortsatte med vår shoppingrunda. Vi gick då en sväng till Gina Tricot och sen till "Gospel shoppen" där jag köpte ett lovsångshäfte till skolan. Så nu ska jag sätta mig nån gång snart och öva in lite nya sånger. Sen köpte jag ett armband från en afrikan som stog på torget och sen blev det IKEA.

Det var roligt att gå på IKEA då vi inte har det i Skövde, men jag köpte ändå nästan ingenting, de andra köpte lite småsaker och sen åkte vi hem. Det har varit en bra dag och jag är gladare än jag har varit de senaste dagarna, men fortfarande inte helt glad. Men det löser sig nog, på fredag bär det av till Skövde. I morrn blir det bönedag i Norrköping, det ska bli roligt, tror jag. Vi börjar också fundera på vart grabbarna är, för klockan är 21 och Adam är inte här uppe för att titta på sporten... men jaja, de dyker nog upp^^

Nu blir det ett parti skipbo med felicja och emma.


Detta är våra gardiner. Till vänster är de gamla (som på bilden ligger på golvet för att jag glömde ta kort innan jag tog ner dem) och till höger är de nya. Det känns som att det iaf blev lite finare i rummet iaf! Vi närmar oss ^^

God bless


Kommentarer
Elsa

Byter gardiner o grejjar!! Du kan om du vill syster :) Saknar dig <3

2010-09-08 @ 21:19:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0