Städa städa

Idag har varit en ganska händelselös dag. Vi hade själavård på morgonen, men läraren skulle på begravning, så det blev inte mkt med det, sen lite nya testamentet och sen klassråd. På torsdag nästa vecka ska vi på bönedag i Norrköping och onsdag-fredag veckan efter ska vi åka ut med båten Shalom (en typ evangelisationsbåt som åker runt), så det ska bli riktigt roligt och det ser jag fram emot. Efter skolan skulle vi städa, men min städgrupp har inte så svårt område, så det var ganska slappt, annars har jag bara tagit det lugnt idag. Samma sak igår, för då hade jag migrän. I natt sov jag också hos en klasskompis, för de målade om på utsidan av fönstret på vårt rum och det stank målarfärg, vilket verkligen inte är bra när man har ont i huvudet!

Idag anmälde jag mig också till "elim på sjöhaga", så nästa vecka far jag hem till Skövde. jag har också insett att jag umgås lite för mycket med norrlänningarna i klassen, så jag har börjat säga far. De säger far hela tiden. jag anser att när man far, så åker man någonstanns, man går inte, men de säger att de ska fara hur de än ska ta sig någonstanns och jag har nu blivit smittad av detta, det känns inte så bra. Får försöka vänja mig av med det... ^^

Det här var nog ett av de mest ovärda blogginläggen jag har skrivit, men kände för en uppdatering!

God bless


Kommentarer
Julle-Bulle

haha, du börjar snacka norrländska och jag typ dalmål/värmländska. xD

2010-09-04 @ 16:41:55
URL: http://crazyjuliash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0