Imponerad, men lite nere

Igår var det migrändag. En av de värsta, så det var väldigt jobbigt. Det ledde till att jag inte sov bra i natt, vilket ledde till att jag missade frukosten och bönen för att jag var trött och hängig. Då kom dock min gulliga rumskamrat med frukost till mig, så då blev allt mkt bättre! Sen hade vi Peter Halldorf och det var jätte faschinerande! Alla satt helt knäpptysta och lyssnade intresserat, man började inte en enda gång tänka på annat! Han var grymt intresserad att lyssna på, så det var väldigt kul!

Sen hade vi tolkningsmetodik och sen bön, vilket var väldigt mysigt. Jag gick på förbön och hon som bad för mig bad för precis de saker jag har bett för ganska länge nu utan att jag hade sagt det. Man blir så glad när sånt händer! Sen var det vägledning på slottet och nu sitter jag här och tar igen mig, snart är det mat (igen)

Nackdelen med när jag får mina migränattacker är att jag brukar få en dipp i humöret i ett par dagar efter det. Jag tror att det handlar om att jag blir trött och inte mår så bra och därmed inte orkar med lika mycket, men nu känns allting bara jobbigt. Jag längtar också hem väldigt mycket, men jag åker hem över helgen nu, så det ska bli skönt. Jag saknar alla där hemma väldigt mycket. Det är dock synd att jag inte får träffa min syster på typ jätte länge! Jag skulle åkt hem en helg i slutet av oktober, men jag insåg att jag har församlingspraktik då, så då kan jag inte träffa henne. Det tycker jag är jätte tråkigt, jag saknar henne verkligen!

Jag har inte träffat henne sen jag åkte på frizon, vilket var i typ början/mitten av Augusti. Men så blir det, man växer upp, man flyttar ifrån varandra.. Hur jobbigt det än är, så är det en del av livet och man lär sig att leva med det. Förhoppningsvis kan jag iaf komma och hälsa på henne på höstlovet, det vore kul eftersom jag fortfarande aldrig har varit i hennes lägenhet! I morgon ska vi iaf en sväng på stan och IKEA, ska köpa lite lovsångshäften och fixa lite grejer för att piffa upp våra rum lite, för dom är så grymt fula, framför allt har de grymt fula färger!!!



God bless


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0