Bilduppdatering^^

Idag tänkte jag gå upp vid 10 och ställde klockan på detta, men så låg jag kvar lite efter att ha stängt av klockan och vips så var klockan tjugo över 12... Så idag har jag bara slappat, vann över alla i biljard (okej, så det hamnade inte så mkt om att få ner några bollar utan om att folk inte skulle få ner mina, men ändå^^) Nu har jag stickat lite och grejat lite, annars mest tagit det lugnt.

Igår lovade mina föräldrar att lägga upp några bilder, så här kommer dom^^


Min första tossa som jag nu är klar med :D


Själva "sovdelen" av rummet jag bor i :D


"hallen" och toaletten :P



Kommentarer
Elsa

Oj, va städat det är! ;) Jag önskar mig ett par tossor av dig i julklapp. Inget annat!! Bara ett par tossor!! Superfina :) Saknar dig systerytser. Puss

2010-09-27 @ 00:15:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0