Back in town... ett par dar^^

Nu är jag tillbaka i Skövde över helgen. Det känns väldigt konstigt, för man har börjar komma in i livet på bjärka och det är så sjukt stor skillnad mellan det livet och livet är hemma. Det är ändå skönt att vara hemma, men jag tror att det är alldeles lagom med en helg.

Sen sist jag skrev har det inte hänt mkt, en bönedag som vi inte ens ska prata om, men igår hade vi gäster hemma, vilket var väldigt trevligt, kul att träffa lite gamla vänner i stället för bara massa nya. Det känns som att jag har varit borta i mkt mer än 3 veckor, men jag trivs verkligen! Det känns dock konstigt att jag i morrn ska tillbaka till Bjärka, så  brukar det liksom inte vara, detta brukar vara mitt hem.

Idag har jag inte gjort så mkt, tvättat, packat i ordning lite grejer och nu på kvällen gick jag och min mamma på bio, "i rymden finns inga känslor", den var helt okej, men lite långsam för min smak. Det har varit en bra helg, i morrn blir det Elim på sjöhaga och sen åker jag tillbaka till Bjärka. Det ska bli kul att komma tillbaka igen faktiskt, för hur mycket jag än gillar det här hemma så trivs jag väldigt bra där, vilket är väldigt skönt att känna, i stället för att känna ångest över att åka tillbaka efter bara en helg. På onsdag åker vi ut med Shalombåten, det ska bli lite spännande. Vi pratade om att bada, men vi får se hur det blir med det, så jag ser fram emot en händelserik och rolig vecka! Sen åker jag hem nästa vecka, för att fira en kompis som fyller år och sen för att rösta på söndagen!
Jag har nu också letat reda på mönster för tossor och bett min mormor att låna ut lite stickor till mig, för vi i klassen bestämde oss för att vi ska göra tossor till oss allihopa! Jag ska lära de som vill att sticka och eftersom jag tycker att det är väldigt roligt att sticka, så erbjöd jag mig att göra till dem som inte vill sticka. Det ser jag fram emot för det är väldigt roligt att sticka!
Men jag kommer nog gå in någon mer gång efter dess.


Bild från i vintras, på tiden då jag försökte bli blond^^

God bless


Kommentarer
Elsa

Sticka ett par tossor åt mig också!! Eller är de sånna där typ halva strumpor som farmor gjorde åt oss?? Puss syster!

2010-09-12 @ 09:41:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0