Praktik

Nu är jag helt ensam. Alla utom jag och Felicia har åkt iväg på praktik och vi träffas inte förän om tre veckor. Det känns jätte konstigt! Vi åker dock iväg i kväll, men bara över kvällen, vi flyttar inte förän på söndag/måndag, för det är upptaget där vi ska bo. Vi ska dock bara va i linköping så det är inte så långt. Så nu sitter jag och är lite nostalgisk över "När karusellerna sover" och väntar på att det ska bli mat.

Jag har haft väldigt roligt sen sist jag bloggade. Först gick jag en timmas promenad med min andliga vägledare, vilket var väldigt bra. Jag tycker om att lunka och prata, det blir så avslappnat och bra. Efter det lärde Micke mig att spela lite piano, jag vill verkligen lära mig! Efter det var det eukaresti och jag blev tillfrågad att läsa bibelord! Jag blev väldigt förvånad, men det var roligt. Det blev lite nervöst, men inte lika nervöst som alla andra verkade tro att det skulle vara! Sen for vi ut ett gäng och gick en promenad till, också då ca en timma. Det var ute i skogen och kolsvart ute, så man såg inte mkt, men det var grymt mysigt!

Sen igår var det bönedag. Det var bättre än förra gången, men jag känner ändå att det inte är något för mig. Vi tog också massa bilder, för med klarblå himmel och gula löv går det inte att bli några dåliga kort! De ligger nu uppe på min facebook för er som är vänner med mig där. Sen på kvällen gick vi en timma till och la oss inte förän vid typ halv 1 på natten.

Sen blev det tidigt i morse, vi gick upp vid halv 8 för att hjälpa Matilda i min klass med hennes väskor, för hon skulle åka iväg redan på morgonen. Det var väldigt kallt, men det var mysigt. Dagen flöt på som vanligt, vi åkte på en liten roadtrip när vi hämtade volvon på lagningen, alla har städat och packat hela dagen och nu är jag här.


Detta är jag och Felicia, tjejen jag ska på praktik med!

God bless


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0