Uppdatering från Bjärka

Det har inte blivit några inlägg tidigare, för jag har inte suttit vid datorn mer än en snabbis igår kväll. Jag är i alla fall på skolan nu och jag tycker att det är fantastiskt! Jag har en väldigt bra och rolig klass, det är en helt underbar miljö och en bra skola. Grymt bra helt enkelt! Det enda minuset jag har hittat är att det är så otroligt fula rum. Ljusgula väggar, stolar i olika färger, fula gardiner... ja, inte så snyggt iaf. Vi verkar i alla fall ha hopp om att få måla om väggarna, så det hoppas vi på! Jag har en rumskamrat som heter Pernilla, en jätte go tjej och vi har grymt kul ihop.

Vi är dock inte en så stor klass. Det är 4 killar och 6/7 tjejer, en av tjejerna som skulle vara med mår inte bra så vi får se :p Vi har haft 3 lektioner än så länge. I och med att vi bor ihop och alla är med varandra i stort sett hela tiden förutom när vi sover, så känns det snarare som att vi har känt varandra i en månad och inte i tre dagar, men det är i alla fall skönt att alla har så kul ihop och det är inte någon som är utanför eller så och vi har inga grupperingar, utan vi umgås i stort sett alla i stort sett hela tiden. Idag vann jag, micke och emma i pratmakarna, vilket var roligt för adam är en så dålig vinnare, så det var skönt att vi slog honom och hans lag :P (alla dessa är folk från klassen, men det kanske ni förstog^^)

Idag har vi  haft lektioner och sen gick vi ut och gick en sväng, men jag och en tjej från klassen gick tillbaka tidigare för det var så lerigt. Nu ska vi antagligen snart öva lite på lovsånger, för vi blev ett litet lovsångsteam till våra morgonbönestunder.
So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0