Fredagsmys!

Idag har alla i klassen varit helt döda typ, vilket var lite segt eftersom jag själv inte har varit trött alls, utan har varit jätte pigg i stället. antagligen var jag egentligen övertrött, men jag kände mig i alla fall pigg, så jag är glad. Vi har haft två lektioner och slutade tidigt, så det var skönt, sen har vi bara tagit det lugnt. Möblerade om lite i en klasskompis rum osv. Vi var också på ICA en sväng och handlade lite fredagsmys, så nu på kvällen laddade vi upp med film och chips o ch har tittat på filmen, nu har de flesta gått och lagt sig, men jag och två till sitter kvar en stund till.

I morgon ska vi ha en lära känna dag, då vi ska köra lite sammarbetsövningar och ta en promenad och grejer. Det ska bli kul, samtidigt som det känns som att vi egentligen inte behöver det, då vi redan känner varandra bra, men det är i alla fall kul. Det är så kul, vi har kännt varandra sen i måndags, men det känns som att vi har känt varandra i en hel månad, just för att vi har så roligt ihop och vi umgås allihopa 24/7 i stort sett. Sen på söndag ska vi bli presenterade i pingstkyrkan i Linköping, då det är de som äger den här gården när vi är.


Jag tänkte lägga upp alla, men jag kände att jag inte riktigt orkade, så jag lägger upp dem på fb så länge... detta är iaf från precis i början av kvällen när vi satt uppe och pratade lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0