En ny epok i livet

Nu börjar en ny epok i livet. Jag har tagit studenten, både jag och min syster lämnar boet för att pröva våra vingar på olika ställen och allting kommer bli helt nytt.

Alltså. På måndag kommer jag att börja på bibelskolan Bjärka-Säby. Jag tänkte att det kunde vara ett bra tillfälle att börja blogga på riktigt, så folk kan se hur jag har det där och se hur allting går till. Jag ser fram emot det, men samtidigt börjar jag bli nervös, eftersom jag ska flytta hemifrån till en helt ny stad och gå på en skola där jag inte känner en kotte. Jag tror dock att det kommer vara bra för mig med en ny start, det är någonting som jag verkligen behöver, det är så mycket här hemma som jag känner att jag bara behöver lämna bakom mig och starta på nytt.

Jag kommer sakna alla här hemma, framför allt familjen. Min syster har precis flyttat till Stockholm och det känns väldigt konstigt, för vi vet inte när vi kommer kunna träffa varandra nästa gång, mina föräldrar är ändå med säkerhet hemma när jag kommer hem, men syster är i sthlm... Men men, det skulle ju hända nån gång. Den här veckan kommer jag att förbereda mig mkt och på söndag bär det iväg till det nya livet!



Kommentarer
Julia

hej, du får gjärna hjälpa mig med min blogg om du vill. utseendet alltså. =) förstår mig inte på allt data-kod-språk. xD Kram

2010-08-26 @ 16:58:10
URL: http://crazyjuliash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0